seher_3590 almakay geçen hafta 36.haftamizda 3.300 grdi bugün yine kontrol var bakalım ne kadar olmuş
merve__12 almakay maşallah ya iştahlı bir hamileliğiniz mi vardı neler yediniz 😂 bizimki de iki hafta geride 😂🤦🏻♀️
Fatmanur_0416 almakay bana 39 da 3.800 dediler bende normal nasıl yaparım diyordum bebeğin pozisyonu yüzünden acil sezaryen oldum 3.500 doğdu ultrasonda yanılma payı var canım
almakay merve__12 hiç iştahlı değildim zorla yedim hep ona kilo aldıracak şeyler yedim ama dozunu ayarlayamadım sanırım.
almakay merve__12 ceviz kaşar yumurta badem muz nerdeyse her gün tükettim protein ağırlıklı beslendim
almakay seher_3590 benimki de kız normal doğum mu düşünüyorsunuz acaba bizim doktorumuz 4 kiloyu geçerse norma olmaz iki hafta ilerde dedi
Ekonomist28- alya_beren65 canım bir önceki kontrolünüz kaçıncı haftaydı ve bebek o zaman kaç kiloydu? Benim kızım 33 haftalık gittik 2350 gr dedi doktor iyi dedi ama ne zaman daha hızlı kilo almaya başlayacak onu merak ediyorum..
seher_3590 almakay benim 2.dogum ilki sezeryan olduğu için bu da öyle olacak nasipse. Ama evet 4 kilo ve üstü olursa sezeryan oluyor genelde hakkınızda hayırlısı olsun.
mucizem2geliyor @almakay 36+4 haftada 3.100 grm di şimdi 37+4 3.200 haftalık 100 grm mi alınıyor:( Dr um normal herşey dedi haftaya Sezeryanim var bakalım ne çıkacak
almakay mucizem2geliyor 3 haftada 1 kilo almışız bizde doktorum 2 hafta ileri 4 kiloyu geçerse normal doğum önermem dedi iki hafta sonraya randevum var bakalım
eylulahsenn mucizem2geliyor ya aynı durum benimde başıma geldi. 3160 gr dı . Bu hafta 3200 dedi. Dedim gelişmemiş mi niye kilo almamış bu 😀 küçücük ekran üstelik siyah beyaz dedi. Fazlada olabilir az da olabilir kilosu benim tartmama göre dedi. İkna oldum
minnosss58 jalepone haftamız aynı benimki 2230 gram nasıl kilo aldircam kafama çok takıyorum siz neler tüketiyorsanız acaba