Busra5222 maşaAllah daim olsun 🥰 benim bebişleri en son 3 hafta önce gördüm aklım onlarda artık özledim hareketleri güzel ikisi de baş aşağı dönsünler diye yürüyüşler falan yaptım bakalım ne halde görücem onları şeker yüklemesi de yapmadım ama hiç şişkinlik ya da fazla kilo alımı falan yok şeker olduğunu düşünmüyorum içim rahat eskiler gibi bir hamilelik geçiriyorum 😅 sadece detaylı ultrasona girdim o kadar 🙈