sym_yc benim yoğun sancım varmış beh hissetmedm ebe söylemşti, sezeryan oldu zorunlu bebeğimn birinde bağırsak genişlemesi olmuş acil doğuma girdim 1 saat içinde yanımda hastane çantası vs yoktu eşimle annem eve gidip getirene kadar bebişler doğmştu kızlarım karşılamş babalarını odada:)