Beklenen adet tarihim 20 marttı adet olmadım 21 martta kan verdim negatif çıktı hala olmadım acaba geç döllenme olabilir mi bir ihtimal bunu da düşünüyorum kanda varsa çıkardı diye düşündüm ama Allah işi işte bilemiyorum belki geç yumurtlamışımdır belki geç tutunmuştur ne bileyim bunu yaşayanlar var mı kanda ilkten böyle görüp sonra pozitif olan