baharsst Aynı hafta olanlar olarak bir araya gelip sorular soralım dertleşelim istiyorum. Kimler var ?😊🌼
beko2325 baharsst 295 beta ile öğrendim tekrardan kan vericem artıp artmadığına bakıcam daha çok başındayız 🥹
bilinmeyenkadininmektubu baharsst 4+2yim bende gebelik testi yaptım ama henüz kan vermedim. 2. gebeliğim ama unutmuşum süreci keseyim ne zaman görürüm kalp atışını ne zaman duyarım hiç bilmiyorum
svdbstn baharsst bende Happy Mom da son adet günüme göre 4+6 yız cuma günü ultra da doktor göremedi kese çok minik olunca görünmez dedi yarın tekrar gideceğim heyecanla Bekliyorum sizde durumlar ne 😍
baharsst mucize2112 ben regle 4 gun kala kan testi yaptirdim 26, 4 gun sonra yaptim 510 cikti bir daha yaptırmadım, ama sebebi ne olabilir doktora gitmismiydin
mucize2112 baharsst evet bugün gitim ulturson da kese yoktu kan ver dedi kan verdim değerim düşmüş kimyasal gebelik yada dış gebelik olabilir dedi ama 48 saat sonra yine kan ver bak dedi
baharsst beko2325 super. Çok başındayız ve bu heyecanla nasil basa çıkmak gerekiyor. Gerçekten cok baska hislermis.1 nisanda 2. Kontrole gideceğim. Umarım embriyo görünur😊
baharsst sitare-aras insallah görünür. Vajinal olunca görünüyormuş. Ben bu haftalarda kesenin görünüp embriyonun gorunmedigini bilmiyordum. Bir an olumsuz oldugu düşündüm. Bebek yok mu yani diye sorup durdum heyecandan. Meğerse erken oldugu icin once kese sonra embriyo görünüyormuş.
baharsst bilinmeyenkadininmektubu ben prolaktin icin ilaç kullanıyordum o yuzden surekli gebelik testi yaptim. Gebe kalınca bırak demisti doktorum. Bugun cok erken gittim ilk kontrole. Ama 4+5 de olsa vajinalden keseyi gordu. 1 nisanda gel dedi. Umarım oradada kalp atışını duyarım. Buraya mutlaka yazarım zaten
bilinmeyenkadininmektubu baharsst çok şükür kalp atışını duymakta nasip olsun. Biran önce olsun bitsin istiyoruz bakalım kan vermedim daha kesinleşmesi yani gebeliğim
baharsst bilinmeyenkadininmektubu bende ilk gebelik testinden gordum silik cizgi ile. Ertesi gun yurtdisina çıkacağım için hemen gece kan testi yaptirdim tip merkezinde. 7/24 açıklar.
cccrn000 Merhabalar benimde en son betam 1781 çıktı on gün sonra gel ultrasonla bakalım dedi merakla bekliyorum inşallah hepimiz güzel sonuçlar alırız