Abselar ebrruatass sevindim sizin adınıza bende orda doğum yapmayı düşünüyorum da inşallah kolay geçer bir sorun olmaz. Doğumu ebeler yaptırıyor dimi ?
ebrruatass cansu7575cifci yardımcı olabilmeme sevindim hamileliğiniz ve doğumunuz hayırlısı ile kolay geçsin sağlıcakla yavrunuzu kucağınıza alın inşallah 🥹🌸
cansu7575cifci ebrruatass şuan zorlu geçiyo ilk hamilelik olduğu için fazla bişey de bilmiyorum kasık ağrım çok fazla
ebrruatass cansu7575cifci fazla yorulmamaya ve olabildiğince hamileliğini sakin geçirmeye özen göster geçici süreçler bunlar kontrollerini aksatma yeter Allah yardımcın olsun inşallah 🤲🏻
cansu7575cifci petekzeynep yok hayır bişey söylenmedi çarşamba günü kan ve idrar sonuçlarımı almaya gittiğimde sorarım
petekzeynep cansu7575cifci bilgilendirirseniz sevinirim bugün tam sorucaktim honk diye odaya biri daldı kaynadı arada haziran temmuz gibi yokum gibilerinden konuştu
cansu7575cifci petekzeynep yok dün çok bekledim sıra da 2 saat boyunca aşırı sinir oldum dedi ki bi ay sonra kontrol
cansu7575cifci cansu7575cifci çam sakuraya mı gitsem mimar Sinan’da mı doğum yapsam hiç bilemiyorum çok kararsızım şuan
petekzeynep cansu7575cifci randevusuz mu gittiniz acaba geçen gittiğmde hemen aldılar beni geç kaldığım halde
cansu7575cifci petekzeynep sonuç almaya gittim çarşamba gel demişti gittim iki saat bekledim baya yoruldum o gün
cansu7575cifci petekzeynep aramızda 5 hafta var hayırlısını diliyorum nasıl gidiyo peki hamileliğiniz bide şuan kilosu kaç bebeğin doğumu nerde düşünüyorsunuz mimar sinanda mı
petekzeynep cansu7575cifci Allah razı olsun 3.olucak inşallah geçen hafta gittiğimde 1550 grm dedi şu an için elhamdülillah bi sorunumz yok evet ınsalah mimar Sinanda düşünüyorum
cansu7575cifci seniseviyorumallahim hiç bilmiyorum vallahi ne söylesem yalan olur ben aylık kontrole oraya gidiyorum sadece doğumu da kararsızım şuan