Merhabalar 37. Haftama gireceğim 2 gün sonra Beylikdüzü Mimar Sinan’a bu haftalarda gidip normal doğum yapan var mı Dr.Selvinaz İbişoğluna randevu aldım kabul etmeme gibi bir durum söz konusu mu süreç nasıl ilerliyor bilenler yardımcı olabilir mi lütfen 🙏🏻