aycasarp arkadaşım regl olmadı mesela cumartesi test verdi 16 çıktı 35 çıktı bekleyip öğrenicekti ama çok ağrısı sancısı oldu regl olucakmış gibi iyice kötüleyince de hastaneye gittiler cerrahi işlemle oldu diye biliyorum bi gün hastanede kaldı çünkü :( sizi asla korkutmak istemiyorum ama insan böyle kafasına bişey takınca çok kötü oluyor ya. İnşallah sizinki sağlıklı bi gebeliktir :( bazen geç döllenmede vs beta yavaş artabiliyormuş o zaman araştırmıştık bizde