aycasarp Kizlar bn gecen gunde yazmistim ayin 19unde degerim 11.09 du bugun tekrar yaptirdim yani 4 gun sonra 25,56 cikti ne diyorsz
Sezei aycasarp yükseliş biraz az şu an en az 100 200 seviyesine gelmiş olması gerekirdi yada en kötü ihtimalle 50 60 civarı gelmeliydi aynı yerde mi kan verdiniz buda önemli
NobleMom aycasarp en az 35-40 gelmeliydi bugün ki değerin. Biraz az artmış. Synı yerde ve synı saatte mi verdiniz ikinci kanı?
aycasarp Sezei ya dimi bncede o kadar olmaliydi. Ayni yerde vermedim bu arada farkli hastanede verdim
Sezei aycasarp aynı yerde tekrar kan vererek bi önceki değere göre artış var mı ona bakın bence bu şekilde üzülüp strese girebilirsiniz hayırlısı olur umarım ♥️
nevinbulyaman @aycasarp az olmuş artış sanki Ben 6.9 ile öğrendim 2 gün sonra 41.6 oldu 4 gün sonra 281 olmuştu Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
kps aycasarp bende öyle bi hata yaptım 234 çıkmıştı düşük görünce ilk verdiğim yere gidip verdim hemen 345 çıkmıştı yani baya bi fark olabiliyor stres yapmayın imkanınız varsa ilk verdiğiniz yerde verin içiniz rahat etsin.
kps aycasarp evet bende böyle olmuştu bende çok telaşlanıp ağlamıştım sonuç çıkana kadar hep aynı yerde takibinizi yapın en sağlıklısı bu 🌸
aycasarp Sezei doktorum yazmis saglikli gorunmuyor kimyasla olabilir diye.simdi bi kac gun sonra son yaptrdigim yerde yaptiricam.kismet ne diyim:)
aycasarp Gokturkmom_ hayir valla herkes aynı seyi sormus bileydim ayni yere giderdim:) artik bi kac gun sonra son yaptirdigim yere yaptiririm napiyim:)
simgeylmzz9960 aycasarp bi arkadaşımın başına geldi artışı aynı sizinki gibi yavaştı dış gebelik oluşmuş maalesef onda :( canınızı sıkmak istemem ama sürekli düşünüp üzülmektense. Bide dış gebelik kimyasal gebeliklerden sonra sağlıklı gebelik olma şansı artıyor pozitif düşünün 😊
aycasarp simgeylmzz9960 yaa banada doktorum kimyasal olabilir tekrar test yapmak lazim demis. Peki dis gebelikte nasil tedavi ediliyor hic bilmiyorumda. Yani cerrahi mi ilaclami.bide arkdasinz ne zmn ortaya cikti dis gebelik oldugu