zumraziye rukiyeklncc banada erkek demişti şimdi kıza benzetti çıkıntı görüyorum ama küçğk gibi dedi klitros gibide duruyor dedi 2 hafta sonra tekrar çağırdı
nevinbulyaman @ilknur22 13+1 deyiz Eylül’ün son demleri doğum görünüyor geçen perşembe garanti olmamakla öngörüm kız ama daha net değil bacak arası bi iki hafta daha bekle dedi
yenianne_adayl tortillam_ 12 haftalikken gittim demedi kesin 16 haftalikken derim dedi 15+5 ken gittim baska doktora yine kesin olunca derim kucuk dedi devlet demiyor sinir oldum devlete
2cock yenianne_adayl valla ben ozele gittm 12+5 yuzdr 80 kiz dedi 15de devlete gittm erkek olablr dedi beklioz oyle😀
ilknur22 ela1128 haha bende kendimi öyle bir kıza kilitlemişim ki doktor erkek dedi hayır olamaz dedim 😂😂
ilknur22 @“nevinbulyaman”# bizde Eylül 21 inşallah doğum evet ye bazen emin olamıyor doktorlar en iyisi 16 ya kadar beklemek
yenianne_adayl ilknur22 valla ya bi garipler ben sagdece birtanesinj seviyorum onada randevu bulamiyorum gerisi asiri kati bide 🥶
akbltsvda ilknur22 12 haftada kesin erkek dedi ama ben inanmiyorum 😁yarin kontorulm var 15+5 oluyorum baklm degismis mi
merve_tp ilknur22 ay insan gerçekten çok merak ediyor. Her şeyin hayırlısı ama evlat yani. Allah gönlünden geçeni nasip etsin. Nasibindekini de gönlüne eğlesin kuzum