ela1128 ilknur22 13+0 biliyordum 13+3 çıktı doktora cinsiyeti sorduğumda kız gibi gördüm dedi bi oğlum var bu arada tam sevinirken 5 saniye geçmeden dur sevinme değiştirdim erkek dedi net olmamakla beraber erkek gibi
tortillam_ ilknur22 ben geçen hafta 13+2 De gittim de bisey demiyor devlet. 2 hafta sonra gel dedi bende garanti olsun diye 16. Hafta gidicem
yenianne_adayl tortillam_ 12 haftalikken gittim demedi kesin 16 haftalikken derim dedi 15+5 ken gittim baska doktora yine kesin olunca derim kucuk dedi devlet demiyor sinir oldum devlete
ela1128 ilknur22 kız hiç duymadım bende etrafımda bi oğlum var kız da istiyordum ama erkek daha yakın geliyor nedense kız annesi kendimi hiç düşünemiyorum ben sanırım erkek çocuk seviyorum 🤣🤭
merve_tp ilknur22 11+2’de kız dendi 13+2’de erkek 16’da erkek netleşti. Sen de gördüysen eğer erkektir canım
rukiyeklncc Banada 13+6 yüzde 80 kız dedi ramazan araya girdi tekrar gidemedim değişir mi sizde cinsiyet
ilknur22 rukiyeklncc valla değişebilir benim kız kardeşim de 6 aya kadar kız biliyordu 6da erkek olduğunu öğrendik
zumraziye rukiyeklncc banada erkek demişti şimdi kıza benzetti çıkıntı görüyorum ama küçğk gibi dedi klitros gibide duruyor dedi 2 hafta sonra tekrar çağırdı
merve_tp ilknur22 ay insan gerçekten çok merak ediyor. Her şeyin hayırlısı ama evlat yani. Allah gönlünden geçeni nasip etsin. Nasibindekini de gönlüne eğlesin kuzum
ilknur22 ela1128 haha bende kendimi öyle bir kıza kilitlemişim ki doktor erkek dedi hayır olamaz dedim 😂😂