zynps ama siz balgam var diyorsunuz üşütmek farklı bişey tabiki doktora gitmeli bende gittim dayanamadım ama bişey yapmadılar bi ağrı kesici takarlar en fazla bide vitamin serum başka şikayetleri varsa gitsin tabi onun dışında enfeksiyon bebeğe geçiyor evet ama idrar yollarındaki gibi ağırsa hanfendi nefes alamıyorum boğazlarım kapalı yazmış sadece ondan dedim bişey yapmayıp yolluyolar diye