Rat2769 ben aralik ayinda kurtaj oldum ve bu ay bebek planliyorduk hatta hamilelik belirtilerim vardi sag tarafta kasik agrisi mide bulantilari ve adete 3,4 gun kala lekelenme oldu kac tane test yaptim hepsi silik cikiyordu.Adet gunum bugun aksam regl oldum hic boyle olmamistim bir tane oglum var ikinci cocugu istiyoduk insan biraz umutlaniyo olmayinca hayal kirikligi yasiyo. Oglumdan sonra 6 yil ara verdim ikinci hamileligimde hematom vardi simdide boyle belkide fazla ara verdim ondan boyle