Merhaba hanımlar iki gün önce düşük yaptım kürtaj oldum tekrar ne Zaman hamile kalınmali beklenmelimi yoksa direk kalinmalimi herkes ayrı bir şey söylüyor artık bebeğin kolay kolay tutmaz sürekli düşer diye bu ikinci gebeliğim ilki sezeryanla oldu 4 yaşında kızım var şükür