ayselerkmn herkesin süreci farklı ilerliyor ilk zamanlar zor oluyor ama hamilelik oturduğunda bebek biraz daha büyüdüğünde daha rahat ediyorsunuz. Valla ben iyiyim şimdilik karnım da pek çıkmadı ağırlaşmadım ondan sanırım 30 lu haftaları bekliyorum herkes ağır geçiyor diyor ama bakalım. Sağlıkla gelsin 🌸