Benimki kendi hesabıma göre 4 haftalık şuan henüz doktora gitmedim. Mide bulantısı,ağızda kötü tat,halsizlik,bel ve sırt ağrısı ,kasık krampları ve bu sabah da uyandığımda vücudum çok fazla şişmişti yürüdüğümde ayağımın üzerine basarken canım acıdı şişinden yani normal mi bilmiyorum.