zelisars evet gerçekten de doğru demişler.gece yatışım yapıldı kontrole gelen ebeler 35 yaş üstü vardı.soru soruyordum soruma cevap bile vermeden gidiyorlardı 🤷♀️ allahtan sabaha karşı 9 da doğum yaptım,mesai başladı ebeler değişti.stajyer ve ebeler daha ilgiliydi. Bu 35 yaş üstü ebeler hele doktordan daha üstün görüyorlar kendilerini soru soruyorsun cevap yok, hep bir tersleme, surat beş karış. Sanki babalarının hayrına yapıyorlar bu işi. Akşam nişanım geldi sancılar da başlamıştı acile gittim oradaki ebe bana diyorki her nişanı gelen doğum yapacak diye birşey mi var 🤦♀️ Doktorun yatış verdiği bir hastaya bu söylenilir mi tamamen şans işi iyi denk gelmek🤷♀️