zelisars devlet bencerezıllıkten başka bır şey degıl ya
İlk başka maddıyattan dolayı devlete gıdyordum önce sehır hastanesıne gıttım adını hatırlamadığım doktor bana bır ay sonra her hangı bır doktora gıdebılırsın kelımesı ıle sogudum sana gelmısm işte ben ilgı sıfır . Sonra yok dedım kendı doktoruma gıdecem
Akdenız kartı çıkardık medıkal parkta muayenelerde ve amelıyatta gecerlı yüzde 10 ındırım oluyor o Bıraz rahatlattı muayenede çok olmasa da amelıyat ıcretınde baya bır etkılıyor indirim
Fıyat 44 bın sanırım beımkı doktorun yüzde beş ındırımı ıle bırlıkte
38 e falan gelecek akdenız kartı yüzde 10 cunku