Melooom0203 egeemomms @Bereninannesi sizlerin çocukları kaç yaşlarında birde ne zamandır korunmuyorsunuz bende aynı durumdayım 🥲😞
Bereninannesi Melooom0203 canım benim kızım 3 yaşında ben evlendim evleneli hiç korunmuyorum geri çekilme ama o da bi korunma yöntemi değil ben 14 kasımda düşük yaptım bi de. Doktor 3 ay sonra tekrar hamile kalabilirsin yumurtalıkların çok iyi dedi ama bu ay psikolojimi altüst ettim herhalde hepten adetten kesildim 17 gündür adet olmuyorum ama gebe de değilim
egeemomms Melooom0203 oğlum 3 yaşında kuzum,benim 2 kaybım var 1 sene içinde 2 kere kürtaj oldum. Senin var mı çocuğun sen ne zamandır korunmuyorsun canım
Melooom0203 Bereninannesi anladım canı. Hayırlısı olsun olur ınsallah bı sıkıntı yoksa canını sıkma zamanı var demekki 🥰
Melooom0203 egeemomms çok geçmiş olsun canım benım de var bir oğlum ellerinden öper 7 yaşında bende tam bır buçuk yıldır korunmuyorum geçen sene eylülde kimyasal geçirdim pcos var dedi doktor
Melooom0203 egeemomms bat 18 geçikmem var ama çok oldu böyle geçikme olup tam test yaparken adet olduğum. Onun için geçikmeye aldanmıyorum artık enazından bi on gün olana kadsr çünkü bir keresinde tam 20 gün gecikti
egeemomms Bereninannesi genetik sonucun çıksın ona göre bakalım dedi kuzum ama bi çocuğun varmış çocuğun olmasa tedavi önerirdim dedi
Bereninannesi egeemomms ay genetik sonucundan haberdar eder misin beni de inşallah hiçbir sıkıntı çıkmasın da Rabbim en hayırlı zamanda sağlıklı bi bebiş nasip etsin sana da bana da 🥹✨
egeemomms Bereninannesi ederim tabi kuzum bi çıksın da merakla bende bekliyorum 🥹 amin amin canım benim 🤲🏻❤️
egeemomms Melooom0203 sağol canım Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın en kısa zaman da kucağımızı doldursun🥹
Melooom0203 egeemomms hayırlıs olsun yaa ben artık saldım inancım da kalmadı kılom da var diyetteyim şuan bakalım
egosunannesi0 Bu gün gecikmemin ikinci günü , benimde 5 yaşında bir oğlum var , hem erken hemde normal test yaptım pozitif çıktı , perşembeye kadın doğuma randevu aldım bakalım hepimizin hakkında hayırlısı olsun 🤲
-incivera egosunannesi0 benimde gecikmemin 2. Günü test yaptım negatif kan sonucunu bekliyorum oğlum 4,5 yaşında ama hamile gibi hissediyorum değilse çok şaşıracağım 😃