dylmaz94 Sinerjik benim de o haftalarda tam dediğiniz pozisyondaydı. Bir taraftan öbür tarafa dönmek bile aşırı acı veriyo. Ama 32.haftada normal doğum pozisyonu aldi çok şükür şuan 36+6 olduk sona yaklaşıyoruz❣️