Sultan_nur Sevval_zybk oldum canım şuan bir sıkıntı yok haftasına göre de önde gidiyor da bizimki biraz uykuya düşkün sanırım
umayala senaakck iki gündür bunu araştırıyorum büyüme atağı donemiymis, uyanık olduğu vakit diliminde 2 saat içinde 10 hareket hissetmek yeterliymis. Siz durterken veya durtmeden olması farketmezmis belki İçinizi ferahlatir.
aysct Tam o haftalarda çok hızlı bir büyüme atağına giriyorlar. Hareket şekilleri değişiyor. Karnınızı izleyin hareket ettiğini görürsünüz. Çoğu kişi aynı haftalarda aynı şeyi yaşıyor
senaakck aysct evet hareket ediyor görüyorum ama ilk zamanlar hissettiğim gibi minik minik çok içerden. Geçen hafta canımı acıtıyordu
hlyglck senaakck arkaya doğru gitmiştir hissedemeyince buzlu su iç birde tatlı bir şeyler ye yine hareket etmezse sağlık ocağında her zaman kontrol ettirebilirsin
berzeh senaakck 32 haftalik olduk Okadar evhamliydim ki o aralar. Cunku bende azalma var gibi hissediyodum ama bebek sirtini vs donunce cok hissedilmiyor yada guclu vurmuyor gibi Derinden hissederdim. Hatta hic hissetmiyo gibi olurdum. Telas etme canim.😊 Normal hepsi.
berzeh senaakck bendede Birden dusmustu o haftalarda Hareketleri azalir gibi olmustu 2 3 gun surmustu Sadece aksam cook nadir hissederdim oda odaklaninca ve cok hafif gucsuz hissederdim.
mervekalkann senaakck O haftalarda alanı daraldığı için hareketleri kısıtlı hale geliyor diye duymuştum 🙏