neseee_ Kızlar bu benim 2.gebeliğim ilk gebeliğimde 15.haftada hareketlerini hissetmiştim ama bu gebeliğimde hissedemedim henüz hatta gebeliğimin başından beri ultrasonda 5 günden önden gidiyor yani 16+5 diye varsayabiliriz ilkide erkek şimdi ki de erkek artık hissetmek istiyorum sabırsızlanıyorum ne zaman hissederim 🥹
melisasak35 neseee_ benim 3.cü hamileliğim 16 haftadayım 15 te hissetmeye başladım ama 2.ci hamileliğimde 18 haftada kucuk kucuk hissediyordum
fehuvenus neseee_ 18+3 te ilk defa çok hafif hissettim hatta başta gaz sandım. Ama 19+4 te net bir şekilde hissettim. Dan diye vurdu küçük ayı😅
Curious Ben de 18+2’yim ama hala hareketlerini hissetmiyorum, çok nadir sadece seğirme oluyor ama aşırı nadir oluyor o da, sabırsızlıkla bekliyorum ben de hareketlerini hissetmeyi
neseee_ Curious gerçekten ya bide ayda bir kontrolde bana uzun geliyor zaman geçmek bilmiyor içimde hep bi vesvese hareketlerini hissedince bi nebze rahatlarım diyodum 🥲
Curious neseee_ ben daha önceden 2 kayıp yaşadığım için ayda 1’i bekleyemiyorum, 2 haftada 1 gidiyorum, doktorum da anlayışlı sağolsun, istersen her gün gel diyor 😂🙏🏼
asell_53 Benimde ikinci gebelik 17-4 haftalık ultrasona göre ben de hala hissetmedim ama yine de normal diye biliyorum
smglyrk minikmucizem20 kız ama erkek hamile arkadaşım var o da üçüncü. Benden de sonra hissetti yapıyla alakalı
smglyrk minikmucizem20 çok erken ya 11 o haftalarda daha bebeğin kendine gelme süreci hissedenler yanılmış olabilir çok cansız olur çünkü. Bekleyin ilk kızımda 23 ikincisinde 18 de hissettim doktora sorduğumda acelen ne bekle diyordu
smglyrk minikmucizem20 arkadaşım oğlunu 23 te hissetti ama bilmiyorum bence yapıyla alakalı vücutla yşnede siz bilirsiniz 😂 hurafelere inanmayın
champanne Oğlumu 17de hissetmiştim şimdi kızıma 21 haftalık oldum hala çok çok az seğirmeler dısında hissetmiyorum
aselimdurum neseee_ 18+5im 2.gebeliğim çok nadir hafta da bir gün falan pıt pıt hissediyorum o kadar ama benim plasentam ön de o yüzden hissedemiyorum kızımda da öyleydi ve çok geç ve zor hissetmiştim buda öyle olacak galiba
neseee_ Çoğu kişide benim gibi hissetmemiş demek ki daha zamanı var ne bileyim ya ilk gebelikten tecrübem var diye hemen hissederim diyodum ama gebelikten gebeliğe de değişir tabi bide ilkinde fazla kilo almamıştım şimdi daha 16 haftada 5 kilo aldım onun da etkisi vardır 🙈
champanne neseee_ bende çok telaş etmiştim 16 haftayı geçince. Ama 21 olduk hala ses seda yok 2. Hamileliğim olmasına rağmen. Zamanı var demek ki. Belki de fazla nazikler😄
gul_dmr neseee_ cinsiyeti ne zaman ögrendiniz bende 15 haftalıkken erkek diye ögrendim acaba erken mi ögrendim yanılma ihtimalı var mı diye düşünüyorum
neseee_ gul_dmr ilk bebeğimde ikili test zamanı öğrendim 12 haftalıktı ve doğru çıktı 2.gebeliğimde önce kıza benzetti 12 haftalıkken 14 haftalıkken kesin bir dille erkek dedi
neseee_ gul_dmr bugün doğum yapacağım doktora gittim normalde devlette takipliyim özel kliniğe gittim doktor kıza benzetti bu seferde erkeğe benzemiyor dedi bacak arasını da açmadı çok uğraştı ama