Selim_Alparslan hayır normalde her ay 2 gün öne gelirdi yani bugün olmam gerek ama hiç bi belirti yok normalde olmadan önceki günler ağrı vurur hafif yani regl ben geliyorum der çok ağrılı regl dönemi geçiririm normalde kendisi gelmeden sinyalleri gelir ama hiç nişey yok