bussraaaeewc yumurtlamadan beri geçmeyen tek taraflı kasık ağrım var ara ara eğilip kalkarken kasığıma iğne batıyor gibi oluyor dün 1 seferlik kasığımdan rahmime doğru sanki bıçak saplandı adete 7 gün kaldı bugün erken gebelik testi yaptım miratech gözle görülür çok hafif pembemsi çizgi görüyorum sizler de bakar mısınız https://mutluresim.com/images/2026/03/22/XWTR9l.jpeg
[silindi] Ben 2.çizgiyi göremedim ama henüz erken olabilir. Bende dün test yaptım 6 gün kala kanda verdin negatifti
Scaner bussraaaeewc var gibi evet ama daha çok erken test yapmak için. istersen kan tahlili ver orada erken de olsa daha doğru sonuç alırsın. umarım her şey istediğin gibi olur 🙏🏻
bussraaaeewc sanki gölge var gibi ama yanlış mı görüyorum bilmiyorum belirtilerimde kayboldu umudum kalmadı
bussraaaeewc buketdeniz19 testi açmamak gerektiği yazıyormuş habayla temas etmesi yanıltıcı olabilirmiş o yüzden açmadım ama inşallah vardır
buketdeniz19 bussraaaeewc ben adetime 4 gün kala silik çizgiyle öğrenmiştim testi açınca daha net gözüküyordu