saziment inşallah bacım mesaj attık fetal dnacıya bayramdan dolayı ve teknik olarak cihaz kalibrasyonu yapıldı diye bilgi verildi
ayrıca konu hassasiyeti önemli olduğu için raporlar ayrıntılı bakılıyor genetik uzmanın iş yükünüde düşündüğümüzde birazdaha anlayışınızı rica ederiz yazmış ya Cuma ya çıkarmış benim sonuç 😐