GozdeKB mdc0860 fetal verdim ama dayanamıyorum doktor tahminde bulundu kız gibi soru işareti dedi ama fetal dnacı bu haftalarda belli olmayabilir en net sonuc kan testi dedi😅 o nasıl yapılıyor acaba bi bakıyım
mdc0860 GozdeKB cumartesi ilk trimester detaylı ultrasonu var tahmin edecek 🤓 fetaliniz ne zaman cıkıyo
Bilged Bana da tahminde bulunur musunuz ✨ Fetal DNA sonucu bayramdan sonra çıkar demişti doktorum bakalım 🥰 sizce son tahminleri alıyım ☺️
GozdeKB saziment bende kız hissediyorum 😊 senin sonuç ne zaman çıkıyor doktor tahminde bulundu mu hiç
saziment GozdeKB bacım bugün fetal sonucu çıktı allaha bin şükür temiz geldi cinsiyeti öğrenmedim daha çarşamba günü doktor randevum var o gün öğreneceğiz muhtemelen 🥰
sedanisa41 saziment gözün aydın olsun aşkım gönlünce olsun herşey haber bekliyorum bakalım neolacak ❤️❤️❤️
saziment sedanisa41 ayy sağol bal bacımm 🥰😘😘 çarşamba günü öğrenince ya da en geç perşembe post açarım cinsiyet için 🥰