minikcivciv89 ordakinden düşük oluyor canım benimki de o civarda bişeydi 3 doğar diye tahmin etmiştim 2.775 gr doğdu (elhamdülillah sağlklı) 😊 suyun ve eşinin de ağırlığı oluyor bir de genelde bebekler doğduktan sonra ilk 10 gğn içinde biraz kilo kaybı yaşıyo şişlik leri felan da inince bizimki 2 buçuğa kadar inmişti🥲 sadece zayıf olduğu için biraz üzülmüştüm ama önemli olan sağlikli olması Rabbim sağlıkla kucağına aldırsın 🤲🤗