İyi bayramlar arkadaşlar 😊 dün acilde kontrole gittim 38+4 tü e nabızdan radyoloji sonucuna baktım 3400 Gr yazmış doktor, doğmadan önce son baktığı kilomu oluyor doğduğu zaman, yoksa daha düşük mü çıkıyor sonucta suyun içinde şişlikte olabilir vücutta diye düşük çıkma ihtimalini düşünüyorum 🙃