kubraaaatt Kızlar ilk gebeliğim. Doğum haziran başı gözüküyor ben farklı bir ildeyim doğumu kendi memleketimde yapmayı düşünüyorum. Memlekete gitmeyi düşündüğüm tarihte 38+4 haftalık olmuş oluyorum sizce geç olur mu
ecemk94 kubraaaatt siz bilirsiniz tabiki ama bana geç gibi geldi. Şuan benim 38+1. Ben aynı evin içinde bile rahat hareket edemiyorum artık belki psikolojiktir bilmiyorum. Siz birde şehir değiştireceksiniz.
busra34__ kubraaaatt bence geç ne olur ne olmaz erken gidin benim de 35 hafyalıktım ailemi çağırmak için erken diyordum suyum geldi doğum yaptım yani diyceğim o ki 2 3 hafta erken olsun sıkıntı olmasın
Noyimommy kubraaaatt 38+5 te doğurdum ben 34. Haftamda doktorumdan izin alarak bi kaç günlüğüne gidip gelmiştim ben herkes biraz kal dedi ama iyiki kalmamısım sonra zorlaşıyo herşey
Mihrasina_ kubraaaatt bende aynı senin gibiydim memlekete 35. Haftamda geldim Hala bekliyorum 39 olcam nerdeyse güya erken doğum riskim vardı
kubraaaatt ecemk94 evet dediğim gibi ilk gebeliğim olduğu için acemilik diz boyu zaten. Ben de düşününce geç geldi ama farklı fikirler almak istedim🙂
busra34__ kubraaaatt 34 bence gayet ideal bir hafta çünkü 30 dan sonra ztn ağırlaşıyor insan şiş ödem yürüryememe bel ağrısı vs yolculuk da zor olur 34 de git bence😢zira ben 35 de doğum yaptm suyum geldi ailem apar topar geldi memeleketten zor yetiştiler çünkü 13 saatlik yoldu malesef zor oluyor önlem almak iyidir
kubraaaatt Mihrasina_ ben de erkenden gitme taraftarı değilim aslında çünkü biliyorum ki rahat edemem ama bi taraftan da korkuyorum burda doğum yaparsam diye
kubraaaatt eminaas bebeğinizin cinsiyeti ne acaba. Kızlar erken doğar falan diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum
eminaas kubraaaatt erkek ve bana geç doğar dediler ki ben suyum gelmiş sızıntı şeklinde anlamamışım yoksa 37 de +4 falan doğardı yani düşünün