gamze6p 34+3 üm 33 ten beri çok zor geçiyor en en zoru kaşıntı başlaması oldu deli gibi kaşınıyorum kendimi parçalıyorum uyuyamıyorum mak 4 saat uyuyorum bi uyandım mı birdaha uyku haram oluyor. Toplanma kasılma sertleşme baskı ağrı gaz ne ararsan var umarım doğuma kadar tüm bunların hepsi devam etmez biraz hafifler en azından:( çok halsiz güçsüz bitkin oluyorum bir de çok üzgünüm ya yapmam gerekeni yapamıyorum çabuk yoruluyorum buda bende sinir stres yapıyor Allahtan yardım istiyorum