Normal doğumu kolaylaştırsın diye cinsellik öneriyorlar bir de kaçıncı haftadan sonra bilen var mı kimi diyor 37 ye kadar yapma erken doğum riski kimi diyor 37 ye kadar yap ki çatı muayenesi kolay olsun hem de çatı muayenesinde açıklık gözükür falan diye. Doktoruma soramadım o başından beri normal şekilde devam edin diyen biriydi , ağrılara da yalancı kasılmalara da iyi geliyor rahatlatıyor diyen var. Ne çok bilgi karmaşası var 🫢😀