Kızlar ben kendimi bu ay hamile gibi hissediyorum geçen ay reglim normalde çok ağrılı geçer ama ağrısız geçti ve normalden kısa sürdü + 1 buçuk aydır demir, D vitamini + Ocean inositol polysitol kullanıyorum şuan 13-15 dpo içerisindeyim normalde çok göğüs hassasiyetim olmaz dokununca uçları sızlıyor, şişkinlik çok bir şey yemediğim halde çok şiş hissediyorum kendimi ve affedersiniz inanılmaz gaz sorunum var kasık batması ara ara oluyor 🥹 sabah uyanınca hemen test yapacağım ultra hassas miratech var sadece test olarak evde umarım pozitif çıkar 🫠💖