seymaozz naçizane fikrim 1 numara ile başlamak ben 2 numara ile başlamıştım gayet güzel cekiyodu sonrada meme reddi oluştu keşke 1le başlasaydım çekebiliyorsa onunla devam etseydim diye düşündüm hep sanirim 2 numaradan daha rahat çektiği için emmek zor geldi