Merhabalar. Ben biberon seçimini Philips Avent’tan yana kullanacağım sanırım ama şöyle bir sorunum var. Bebeğim için antikolik mi yoksa natural mi tercih etmeliyim. Özellikle ilk 0-3 ay için cam daha sonrası için plastik tercih etmek istiyorum. Ama tek bir tane mi alayım, set mi alayım, antikolik mi, natural mi alayım bilemedim.