Ben Gümüşhane’liyim ve 4 kardeşiz annem hepimizi tuzlamış ilk banyoda hepimizde ölmedik yaşıyoruz . Banada saçma geliyor ama abartmaları daha saçma geldi bizim de doktorumuz var çocuk doçent kendisi oğlumuda tuzlamıştı annem sonuçta bi kilo tuz değil serpme tuz doktorumuz Sivas’lı Gümüşhane’li olduğumuzu duyunca sordu tuzladınızmı diye evet dedik şakalaştık iyi iyi kokmaz daha desenize dedi tabiki kokması falan hikaye kokar elbet kokmayan ter mi var ama geleneksel bi durum haline gelmiş bi ton saçmalık varken buna takılmam bile🤪🤪🤪🤪