Asiacr ben kendi doktoruma gosterdigimde kagidi bana normal dedi. Ben aglamaya basladim oyle sıkmışım ki kendimi korktum bisey olcak bebegime diye. 😥 normal dendiği icin biraz rahatladim aslinda. 18 haftanin icindeyz suan, 20 21 haftada detayliya gidicem insallah ozamana kadar duzelmis.olur. hani sezeryan olmak onemli degil olurum zaten kilomda var sezeryan istiyordum ama bebegime.bisey olmasin yeterki