Almilammm 24+5 hamileyim ikinci gebeliğim ve ilki normal doğumdu, bunuda öyle olur diye düşünüyordum. Dr. Um bugün plasentanın aşağıda olduğunu kanamaları olabileceğini erken doğum olabileceğini ve sezaryen olmak zorunda kalabileceğimi söyledi. Ama plasentanın yukarı çıkma ihtimali de var dedi. Çok endişelendim aynı durumu yaşayan ve vaktinde sıkıntısız doğuran var mı arkadaşlar :'(
Hilalllllll Almilammm bana da öyle dedi doktor 2 hafta sonra ayrıntılıya girdiğimde yukarı çıkmıştı. Çıkar inşallah doğuma kadar her şey değişiyor.
doganursezmag Almilammm Daha doğum yapmadım ama. benimde o şekildeydi. Rahmin ağzını tam kapamıyordu ama öndeydi. Aynı riskleri bana da anlattı. İlerleyen haftalar da yukarı çıktı şükür 🙏🏻
flybrs Almilammm benim de cok yakın yani aşağıda ama rahim ağzını kapatmıyormuş simdilik takip ediliyor ama erken doğum oluyormuş böyle durumlarda
Almilammm Öylede deniyor yani rahim ağzında normal doğumu engelleyebilecek ve erken doğuma sebebiyet verebilecek bir pozisyonda
EcemErgen Merhabalar bende bugün kendi doktorum cok yogundu devlet hastanesinde bir doktora gittim. Aslinda bana ultrasonla bakan bayan asistanmis ve dogumhanedeki ultrasona aldilar beni. 17+4 üz ve yapmis oldugu ölçümlerde herseyin iyi oldugunu söyledi. Bana ultrason kagidini vermediler, danışmadan kağıt aldım ultrasonda ne yazdigina dair. Aman allahim bide baktimki makat gelis ve pls ant yaziyor. Bu ne demek diye baktim makat gelisi biliyorum zaten de, pls ant nedir diye baktim. Anladigim kadariyla plesanta anterior diye bisey cikiyor. Aklım cıktı bu erken doğumu tetikliyormus. Kendi doktoruma gittim yakaladim allahtan. Aglaya aglaya kagidi gosterdim bunlar normal korkma 17 18 haftalik olan 100 hamileye sorsam 100ude makat gelis durur ve pls ant cikar dedi. Ne demek dedim. Plasenta önde demekmiş. Korkulcak bisey yok dedi de rahatladim. 17 haftalikken cikti bu bende. Oda belki ultrasondan fark edebilir bilmiyorum. Simdi erken dogummu olcak bende?
Almilammm EcemErgen Allah korusun inşallah hiçkimse de erken doğum olmaz ama maalesef düşüncesi bile korkutuyor :(
Asiacr EcemErgen benim de 9+4 de asagidaydi 15 de cikti Allaha sukur. Cok iyi dinlenmek lazim. Ama cogunlukla rahim buyudukce cikiyor demisti doktorum
YadeOmer EcemErgen canım ben 28 haftalığım benim bebeğim de hala makat geliş duruyor normal bu korkma doğuma yaklaştıkça dönecekler inşallah
Selin4335 Ben de aynı durumdayım 20haftadan beri marjinal benimki kapatmıyor Rahmi ama yakın o yüzden özelden devlete sevk edildim şükür kanamam yok şimdi iyiyim raporluyum dinleniyorum.29haftadayım umarım sorunsuz atlatırız Ablam erken Doğum yapmıştı evde yatmasına rağmen kanaması oldu rabbim hayırlısını versin ablamın kızı şimdi turp gibi 😌
Almilammm Selin4335 inşallah vaktinde gelir ya halen yer değiştirme ihtimali yok mu acaba plasentanın
Minisimveben Banada 22. Haftamda devletteki doktor rahime yakın demişti ama bu haftalarda normal kabul ediyoruz ilerleyen haftalarda yukarı çıkmadı lazım demişti bugün ozeldeki doktoruma gittim sordum 24. Haftadayim daha erken doğum şeklini konuşmak için dedi şimdilik bi sıkıntı yok normal dedi
TugbAta Ben de 17. haftamdayım plasenta aşağıda rahmi kapatmamış ama olması gereken yerde değil doktorun bütün ihtimalleri söyledim yukarı çıkma ihtimali de var dedi çıkmama ihtimali de var dedi erken doğum riskim de var dedi Rabbim hepsini korusun sağlıcakla gelsinler ben de çok korkuyorum