yorgunannis yok evde oda nemlendiricisi olarak kullandıklarımız var ya ondan kullanıyorum. Odanın nemini ayarlıyorum daha rahat uyuyorum öksürük varken eşime de bulaştırdım ona da iyi geliyor. Birde Nebulizator varsa serum fizyolojik ile kullanılabilirmiş denemedim ben ama belki deneyebilirsiniz tıkanıklığa da iyi geliyormuş