yorgunannis çok çok geçmiş olsun, 4-5 gun önce bende bir gece böyle olacağımı hissettim ve sabah Boğaz ağrısı, burun akıntısı hapşırık ile açtım gözlerimi. Heryerim ağrıyordu gözlerim sulaniyordu sürekli acile gittim ama yapmayacaklarını bile bile serum ağrı kesici vs istedim tahlil yapalım en azından dedim tabi ki hiç bir şey yapmadılar ellerine sayılı geldiği için harcamıyorlar devlet hastaneleri maalesef. Koru olsaydım ozele gidecektim ama 3-4 güne hafifledi ve yerini öksürüğe bıraktı sadece. Bol bol portakal suyu, taze zencefil-limon çayı bal ile, ballı ılık süt tükettim tavuk ve kemik suyuna çorba yaptım 39 haftalığım çok korkuyordum ama bu şekilde atlattım sayılır çok şükür.