Kızlar doğum korkusu yaşıyorum sağlıklı olsunda ama ister istemez kotkıyorum bide eltim ilk doğumunu özelde sezeryan ile doğurmuş sürekli normal doğrusan bebeğe bi zarar verirler gibisinden konuşuyor benim de özelde doğurma durumum yok nasıl başa çıkıcam bu korkuyla bi akıl verin lütfeeen