Merhabalar , Bir oğlum var tek ilişkide hamile kaldım mucizevi şekilde . Şimdi 2. Yi istiyoruz ama 1 senedir olmadı. Adete 6 gün var bugün test yaptım predictor early daha evvel kuruma çizgisi dahi görmemiştim bugün silik belli belirsiz çizgi gördüm ve regl öncesinden farklı akıntı geldi incecik ip gibi kan var gibiydi içinde dedim kesin hamileyim yerleşmeyle alakalı vs gittim kan verdim negatif 🥺 yani ilk defa oturdum ağladım sinirlerim bozuldu. Sizler bebek isterken kaç ayda hamile kaldınız ?