donovan26 hastanede doktorun başka bir gebeye uyarısına denk gelmiştim, çocuk 6 aylık ama 3 kilo imiş. Şeker hastalığı var annede ama hiç bir tedavi olmamış, doktor kızıyordu, bu böyle olmaz tedavi olman gerek diye, anne adayı da red ediyordu tedaviyi. Dikkat ederek kendinizi ve bebeğimizi bebeğinizi koruyorsunuz. Cennet cidden annelerin ayaklarının altında 😢