Aysnrplt Deniziimmm canım ben kullanmıyorum ama kullananlar için bırakmak çok zormuş bunu biliyorum. Doktorlar da bırakmaya bırakmaz bari azaltsın düşüncesindeler sanırım😄
Deniziimmm Aysnrplt galiba canım bende epey epey azalttım bugün daha bitane içtim mesela 😊 rabbim inşallah yardımcımız olsun içenlerin bırakırız inşallah 🙏
Minuscule Kullanmayanların yorum yapması beni çok sinirlendiriyor. Şuan içmeme rağmen zorlandığını söyleyen birine yok bebeğinden değerli mi içme ölürmüsün gibi saçma sapan kelimeler. Karşınızdaki bunun farkında ve çözüm arıyor. Bu bir bağımlılık psikolojik olsa kafandan silip atarsın ama bu hem bedenen hem ruhen bir bağımlılık sinir bozucu telkinlerle fikir değişmiyor daha mantıklı çözümler lazım
Nisaninannesi Minuscule hislerime tercumansin kuzum bende birakamayanlardanim elimde değil kimse anlamıo beni
Busrakrkmz28 Minuscule İçmeyen anlayamaz benim de yakın çevrem çok baskı yaptı içtiğim zamanlarda onlar dedi diye bırakacak halim yoktu Allahtan midem bulandı bıraktım ama bu ara canım çok istiyo rüyama giriyo artık.
Acemiannes Kubbratatli sigara canım çektiğinde elme salatalık falan yiyordum onu içmemeye çalışıyordum ama bi zaman sonra mide bulantısından kendiliğinden bıraktım sende bırakırsın inşaallah🤲
Teonam Aysnrplt ben aştım çok şükür 25 haftalığız Allah’ın izni ile , he arada çok dayanamazsam iki üç fırt içiyorum da öyle aman içeyim diye krizlere girmiyorum 😊
Minuscule Nisaninannesi ben öğrendiğim gün 3 tane içtim. Sonra 1 içicem dedim akşamları eşimle içtim 1 tane. Bir haftadır bulantılarım başladı. İsmini duymaya tahammülüm yok. İçilen ortamlardan uzaklaş kendini tutmaya çalış sürekli ertele beyninden. Gerekirse yat uyu
Elikkk Ay kızlar bende Ilk 1 ay bilmiyordum hamileliğimi ıçtim sonra 4 ay söz verdim nasıl olduysa bıraktım hiç içmedim geçenlerde yenildim gene 1 aydır gene içiyorum 28 haftalık hamileyim şuan günde 3 tane falan içiyorum çok suçluluk hissediyorum hep aklımda ya bisi olursa söyle böyle bilmiyorum ne yapacagimi herkes boş konuşmayı biliyor ama yaşayan bilir biz canimiyiz bebeklerimizi zehirlemek isteyelim şunun şurasında 2 buçuk ay kaldı diyorum bir gayretle belki gene bırakabilirim ama yapamıyorum valla çok zor
Elikkk Aslında aklıma bişey geldi bir grup kursak sigarayı bırakmak isteyen anneler birbirine tavsiye falan verse destek olsa ama gerçekten bırakmak isteyenler katılsın kafa dağıtalım belki uzak dururuz bu şekilde sigaradan
Busrakrkmz28 Minuscule Sen de benim gibi şanslı olanlardansın midem bulanmasaydı bırakamazdım ama bazılarının bulantısı olmuyo ondan bırakamayabiliyolar ben de çok şükrettim irkildim sigaradan diye
Busrakrkmz28 Minejjan benim de aynı 27 haftaya gircez neredeyse ama bu ara canım çok istiyo rüyama giriyo kendimi tutmaya çalışıyorum ama dogumdan sonra başlıycakmışım gibi görünüyor
Mervecckl Happy12 onun sigarayla alakası yok tamam bebeğe toksik maddeler geçebiliyormuş ama boy ve kiloyu etkilemez bende kullanmadığım halde bebeğim2900 gr boyu da 48 cm doğdu şimdi ayından önde gidiyor boyuda üst sınırda
Zuhresule Kubbratatli tiksinmesem ben de hayatta bırakamazdım seni çok iyi anlıyorum. Ama kırmızı elma kabuğuyla beraber yersen sigara isteğini büyük ölçüde azaltıyor Bilgin olsun :)
Tugba2626 aslında bebek tiksindirir diyorlar ama bende hiç olmadı . Bazı arkadaşlar mide bulantısından hemen bırakmış falan . Benim gece gündüz aklıma hiç çıkmıyor
denizannee Kubbratatli postu keşke "içen varmı varsa kaç tane" diye değil de "sigara icip hamile olduğunu öğrendikten sonra bırakanlar bana motivasyon verebilir mi nasıl bıraktınız bende bırakmak istiyorum" diye açsaydınız...
Minuscule Bulantı çok kötü bir şey ama bırakamayanlar kısa süreli yaşayıp tiksinir inşallah. Tiksinmeden akıldan çıkmıyor. Sürekli onu düşünüyorsun. Gebelikten sonrada içmezsem tamamen bırakmayı düşünüyorum.