Teonam ilk aylar doğru çünkü gelişiminin en hassas olduğu dönemler içmemeye gayret edin. Sonraki süreçte de dayanılmaz durumda olursanız da sonuna kadar içmek yerine bir iki nefes almaya çalışın. Gönül ister ki bırakasınız içmeyen biri olarak bana söylemesi kolay belki:) inşallah hamilelikten dolayı tiksinirsiniz de kendiliğinden bırakırsınız