betuldurmaz09 ozlem7090 geçen hafta kontrolüm vardı su seviyesi iyi suan demişti birde en fazla 41 haftaya kadar bekleriz dedi
12245 Busraaaakkk vallahi bilmiyorum 39+3 olduk tık yok doktor Altan baktı dün biraz kanama oldu sabahta vardı ama. Sancı yok hala
uzunlar rvsss yok birden gelmedi 1.5 gün öncesinden sancılar başladı saatler geçtikce sıklaştı ve düzene girdi sonra saat 4 gibi hemşire suyumu patlattı sonra 5.45 gibi de doğum oldu