uzunlar Kızlar çok zordu ama çok güzeldi Rabbim herkese nasip etsin inşallah sizlere tavsiyem ilk günden itibaren pilates yürüyüş yapın çok çok faydasını gördüm ben 🌸🙏
kubraaaatt uzunlar ben de 2.5 aylıkken başladım pilates ve yürüyüşe. Biraz daha detaylandırır mısınız. Yani normal mi oldu öyle olduysa ne kadar sürdü veya mutlaka şöyle yapın dediğiniz bir şey var mı
uzunlar kubraaaatt normal oldu çok şükür sancılarım 1.5 gün önce başladı diyebilirim doğumdan yani sancıya doğru nefesle karşılık vermek kesinlikle herşeyi daha kolay yapıyor bence kesinlikle her gün yürüyüş ve pilates tavsiye ediyorum hemşire ebe bile çok şaşırdı bu kadar kolay olduğuna
rvsss uzunlar ayy çok sevindim ya ben hala doğuramadım🥹 birden mi geldi sancın belirti vs oldu mu öncesinde
Busraaaakkk rvsss Canım bi sen bi ben kaldık herhalde zaten mart annelerinin çoğu doğurdu 😬 40+1’den selamlar 😅
uzunlar rvsss yok birden gelmedi 1.5 gün öncesinden sancılar başladı saatler geçtikce sıklaştı ve düzene girdi sonra saat 4 gibi hemşire suyumu patlattı sonra 5.45 gibi de doğum oldu
ozlem7090 Busraaaakkk yalnız değilsiniz 40+2 den selamlar 😂 biz nişana doğru gidiyoruz hahahah 😂 benim büyük ihtimal pazartesi yatış verecek doktorum 40+4 de , suni sancıdan çok korkuyorum ama kendi sancımı da beklersem gelecek gibi değil açılmam bile yok 🤦🏻♀️🤭
betuldurmaz09 ozlem7090 40+1 ile bende burdayım sabah iki defa kahverengi biseyler geldi nişan mı değil mi emin olamadım
ozlem7090 betuldurmaz09 kasılmalar yaşıyor musunuz karnın sertleşmesi gibi , benim dün nst de sancım bile hafif çıktı ama ben hissetmiyorum daha, sıfır sancıyla da direk suni almak istemiyorum valla bilemiyorum kaldık arada öyle 🤦🏻♀️ doktorunuz ne diyor
betuldurmaz09 ozlem7090 evet dün akşam Baya yoğun yaşadım sonra zaten sabah uyandım kahverengi lekelenmem oldu iki defa arada ara bel ağrım suan doktorum pazartesi gününe kadar gelmezse suni ile başlatacak
12245 Busraaaakkk vallahi bilmiyorum 39+3 olduk tık yok doktor Altan baktı dün biraz kanama oldu sabahta vardı ama. Sancı yok hala
ozlem7090 betuldurmaz09 suyunuz falan ne durumda onu soracaktım bak unuttum 🤭 doktor bilgi verdi mi o konuda , bana şu an tam sınırda o yüzden gelmezse suniyle başlatalım diyor
betuldurmaz09 ozlem7090 geçen hafta kontrolüm vardı su seviyesi iyi suan demişti birde en fazla 41 haftaya kadar bekleriz dedi