kubraaaatt kuzeyinannesi09 egzersiz yaptığımdan mıdır bilmiyorum ama bel ve sırt ağrım yok çok ama yalancı sancılarım oluyor benim de
zehraulger3838 kuzeyinannesi09 benim dikiş yerlerinde ağrı oluştu dün yatış verdiler riskli gebelikte eğer ağrılarım artarsa acil sezeryana alicaklar yoksa 2 gün daha yatircaklar dünden beri sergim takiyolar ama serumun etkisi geçince tekrar başlıyor agri