kuzeyinannesi09 13 günde bana kaldı 3 nisana gün verdi doktorum ama ağrılarım çoğaldı ve eski sezeryan yerim çok ağrıyor zaten iç dikizlerim çok incelmiş doktor son haftalarda bekliyorduk bu incelmeyi dikişlerin çok yanarsa ağrır ve şişlik olursa hemen gel dedi şişlik hafiften var Ağrı’da hep var galiba erken gelecek benim kız abisine cekmis