LadyX canım benim bebeğim de ek gıdaya geçiş döneminde kabızlık çok yaşadı hala da zeytinyağı koymadan yaptığım yemeklerde kabızlık yaşıyor sen her gün bir çay kasigina birkaç damla su suyun içine zeytinyağı koy ver suyla ver ki bebeğin ağzına zeytinyağı yapisinca tiksiniyor en azından benimki öyleydi suyla verince anlamadan yutuyor ve bağırsak düzenini koruyor ayrıca verdiğin yemeklere de koy zamanla düzelir bağırsaklar ek gıdaya alışana kadar bazen kabız bazen isal olabiliyorlar