Merhaba Canım Anneler,
Bebeğim (7 aylık) ek gıdaya geçtiğimizden beri kabızlık problemi yaşamaya başladı 🥹 Özellikle de son birkaç gündür kabızlıktan dolayı çok huzursuz. Ikınıyor, kıpkırmızı oluyor, yapamıyor ve ağlıyor. Doktoruna durumunu yazdım doktoru da sebze püresi, armut, elma, kayısı püresi verin ve devam ederse elinizdeki fitili kullanın dedi. Söylediği her şeyi denedim ama malesef hiçbir faydası olmadı. Huzursuzluğu devam ediyor. Bana ne önerirsiniz? Bebeğime ne iyi gelir? Sizin bebeğinize uygulayıp da gerçekten de bunun faydası oldu dediğiniz bir şey var mı? ACİL öneri bekliyorum 🥲